onsdag den 1. februar 2012

Kristian



Da jeg stoppede med at blogge sidst, havde jeg ingen kæreste og jeg var ikke engang tæt på at have en.
Men i december skabte den skønne dreng og jeg en juleromance, vi blev kærester den 26. december og har derfor været sammen lidt over en måned. Han er det bedste, der nogensinde er sket for mig og jeg er virkelig glad for, at han vil dele hans herlige væsen med mig.
Vi mødtes til en fest først i november og jeg har aldrig haft sådan en god følelse som da jeg snakkede med ham. Jeg vidste bare, at ham og jeg ville få opbygget noget stort og det må man sige, at vi allerede har gjort :)

2 kommentarer:

Cecilie Moerholm sagde ...

Super fedt at du blogger igen skatter! Har virkelig savnet at læse din blog hver dag *:

Anja Sommer sagde ...

Mange tak smukke, det skal du endelig fortsætte med nu <3